Omschrijving

De webcare (online klantenservice) en het MediaLab ontwikkelen we verder door, in nauwe samenwerking tussen het Klant Contact Centrum en Communicatie. We bereiken meer doelgroepen door aan te sluiten bij bestaande online kanalen en door op de juiste kanalen berichten te posten. LinkedIn en Instagram passen bij onze online groei en krijgen een belangrijkere rol.
In 2021 hebben wij de website verder doorontwikkeld met een nieuwe blogfunctionaliteit.
Op het gebied van toegankelijkheid hebben we verbeteringen doorgevoerd voor de sites ‘stichtsevecht.nl’ en ‘trouweninstichtsevecht.nl’.
Binnen ons eigen WordPress systeem hebben wij de RO projectwebsite voor Bisonspoor2020 gelanceerd. Hierdoor is deze projectwebsite voor iedereen (ook voor mensen met een beperking) toegankelijk. Deze projectwebsite voldoet nu ook aan onze huisstijl. We bieden met deze nieuwe projectwebsite bezoekers een vergelijkbare online ervaring als op onze andere websites. Dit geldt ook voor de nieuwe arbeidsmarktcommunicatie-website 'werkenbijstichtsevecht.nl' die we gelanceerd hebben.